Трансформаційний період вітчизняної системи освіти характеризується зміною акцентів у процесі вивчення матеріалу. Дослідивши різні схеми підготовки до занять, я пропоную узагальнений алгоритм на прикладі опрацювання 1 теми.
Крок 1. Дізнатися назву та план теми. Глянути перелік рекомендованої для вивчення теми літератури. (Це можна знайти у програмі курсу).
Крок 2. Якщо є щось незрозуміле на цьому етапі, то звернутися до викладача за консультацією. Розпочати написання базового конспекту теми.
Крок 3. На лекції доповнити та уточнити вже існуючий базовий конспекти теми.
Крок 4. Якщо є щось незрозуміле на цьому етапі, то звернутися до викладача за консультацією. Доопрацювати та розширити конспект теми.
Крок 5. На семінарському/практичному занятті опрацювати, обговорити матеріал. За необхідності доповнити конспект новими даними.
Крок 6. Якщо є щось незрозуміле на цьому етапі, то звернутися до викладача за консультацією. Доповнити кінцевий конспект теми.
Крок 7. Підготовка до модульного / підсумкового контролю.
P.S. Свою роботу, як викладача, я будую виходячи саме з цього алгоритму. (А.В. Козменко)
|